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조직도

Organization

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경영철학

Philosophy

비전

VISION

자유롭고 아름다운 디자인속에 견고함으로
공간 막구조물의 예술적인 가치를 선도하는
글로벌 막구조물 전문 회사

A global membrane structure company leading the
artistic value of spatial membrane structures through
solidity in free and beautiful design.

미션

MISSION

4H(조화, 행복, 인성, 인재)의 가치를 전파하고 체계화한다.

Prepare and systematize the values of the 4H (Harmony, Happiness, Humanity, Hidden Champion).

  • Harmony
    자연과 인간의 조화, 고객과 사회적
    기업으로써 조화를 중요한 기업이념으로 생각합니다.
    Our fundamental philosophy is based on
    harmony between nature and humans,
    as well as harmony between the customers
    we serve and our ceaseless effort to
    become a leading
    social enterprise.
  • Humanity
    사람 중심의 행복공간을
    제공하고자 합니다.
    We develop human-centered
    space that maximizes natural
    characteristics and
    peculiarities of human psychology
    and perception
  • Happiness
    항상 고객의 행복과 만족을
    최고의 가치로 생각합니다.
    Our top priority is making our
    customers
    happy and satisfied.
  • Hidden Champion
    숨겨진 강자로서 국내는 물론 세계로
    뻗어나갈 수 있도록 앞선 기술력으로 다가가겠습니다.
    As a hidden champion in the domestic
    (Korea) market with superior and advanced
    technology, we aim to leave a big footprint on
    the international membrane
    structure market.

CI 소개

Corporate Identity

심볼

SYMBOL

하이오의 업태적 특징이 나타날 수 있도록 구조적인 그랙픽 모티프를 사용하였습니다, 아이덴티티를 재구축하여 텍스트로써의 정보와 그래픽으로써의 기업 이미지의 전달력을 구축함과 동시에 정돈된 시그니처로 고객에게 접근합니다.

하이오의 기업 가치인 4H를 상징하는 대문자 H의 변형으로 심볼을 구성하고 H와 천막의 호를 합성하여, 그 밑으로 드리워진 그늘로 하이오의 사업인 천막 구조물을 상징화한 심볼입니다.

The symbol emphasizes the business characteristics of HIEO and, by rebuilding our identity, it has the ability to deliver our corporate image as graphics and information through text, while emphasizing the reliability of our products and corporation.
It maintains HIEO‘s orange brand color, and uses a variant of the capital letter H, which represents HIEO's corporate 4H values.

The H and the arc of the tent are synergized, and the shadow cast below symbolizes HIEO‘s tent structure business.

  • Structure
  • Shade
  • Arc

바리에이션

VARIATION
  • Vertical

  • Horizontal

색상규정

IDENTITY COLOR

하이오만의 색상은 배색의 기본이되는 주조색과 주조색을 보조해주며 활용에 다양성을 부여하는 보조색으로 구분되며,
이색상들의 조합으로 브랜드 아이덴티티를 강화할 수 있습니다.

HIEO's colors are divided into casting colors, which are the basis of coloration, and auxiliary colors that assist casting colors and give diversity to their application, Combinations of these colors can enhance brand identity.